Det er længe siden, jeg sidst var i biografen (hvis ellers jeg husker ret,
så var det i 2017). Langt de fleste film indtages fra...
søndag den 15. april 2007
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Her klinger latteren højlydt fra de hængekøjegyngende hættemåger!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar