torsdag den 31. maj 2007

Sidst på måneden.

Idag er det lønningsdag og kassen er blevet fyldt op og jeg har snoldet endnu en hørdug. Et par fyrfadsglas fik sneget sig med hjem, selvom jeg i princippet har i forvejen.

Nu da cyklen var varmet op, kørte jeg et sving om Amager Centret og fandt den længe ønskede CD 'Dylanesque' med Bryan Ferry. Lykke er.

I køkkenet venter surdejen, og det den får lov til lidt endnu, men jeg kan berolige alle interesserede med at alle ingredienserne nu er i hus. Chancen for at brødet bli'r startet op i morgen, er derfor stor. Men vi får se.

Nej, det der kræver min opmærksomhed er modne avocadoer, citroner, rucola, tomat, sorte bønner, parrano ost, tomatwraps og en rest kød. Det skal hexes sammen til noget texmexinspireret aftensmad.

Når det er i hus og fortæret, skal der slappes af med Viggo Mortensen og en Magnum med ecuadorchokoladeovertræk. Og så en pind eller to.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hørdug skal man bruge mange af :-)
Amagercentret - jeg havde opfattelsen af at du boede på hovedøen (Jylland) og så befinder du dig på verdens smukkeste Ø (Amager) - du skulle vel ikke være amagerkaner?

Anonym sagde ...

Bryan ferry har jeg også noget gammelt musik af, jeg er vild med hans stemme, og den er ikke blevet dårligere med årene.

lifeondyssen sagde ...

Lønningsdag jubii og snolderi endnu bedre ..
Bryan Ferry var min yngling da jeg var yngre (meget yngre) .. er cdén god ??
Bliver altså spændende med brødet .. jeg har også haft gang i avocadoer her til aften til min frokost i morgen .. mums
God fornøjelse med Viggo og isen ;o)

Anonym sagde ...

Den nye magnum! Den er god!!

Sifka sagde ...

Magnum er super. Chokoladen gør hele forskellen. Den er nærmest rødbrun og smager vidunderligt!

Marianne, hovedøen er altså kun halv. Jeg er på nuværende tidspunkt nok at betegne som Københavner, men man er jo altid noget mere en bare Københavner :)

Bryan Ferry er stadig rigtig god og Dylaneque er en fed skive :)