tirsdag den 26. juni 2007

7.

Bjørnen gjorde rent bord og startede sin sommerferie igår. Jeg må vente med og lukke og slukke til fredag eftermiddag og inden da venter et par lange tunge dage.

Jeg har tinnitusunderlægningsmusik i dag og da jeg kom hjem, kørte jeg først og fremmest adskillige skiver af det gode brød ind, kun tilsat smør og ost, og bagefter tog jeg et par timers total dykand på sofaen. Mand, jeg er træt!

Jeg har lige set Meyers reklame for danske råvarer på DR1, mens jeg pillede hippiekluden op igen for, at få mønstret i rigtig rækkefølge og samtidig ændre farvesætning.

Jeg har fået lov til at låne et lille hus i ferien, så nu håber jeg på godt vejr, og ser med længsel frem til fredag eftermiddag, hvor jeg nok vil overraske Bjørnen med et måltid mad på en god restaurant i nærheden, som en slags karakterpenge.

Fredag eftermiddag kom ind, fredag eftermiddag kom, fredag eftermiddag.......

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder da dejligt med "låne-huset". jeg ahr også ferie fra på fredag - puha..... kan du ikke zooooooome den fredag ind noget hurtigere....

Anne sagde ...

Ja, fredag er også lig med ferie her hos mig, dog med den lille krølle, at jeg jo har fri om fredagen, så om 2 arbejdsdage så...

Jeg har godt nok inviteret klassens unger til morgenmad her fredag, men det er hygge og ikke arbejde :-)

Bagefter venter 4 ugers ferie, jeg glæder mig MEGET!

Hvor har du lånt hus, Sifka?

Sifka sagde ...

Jahh ferie, jeg glæder mig. Huset vender jeg tilbage til når jeg ved lidt mere:)

Lene sagde ...

Så er du tættere på nu Sifka :-)Har haft en uges ferie nu, skal ha de sidste to om 1½ uge

Andrea sagde ...

Tillykke til Bjørnen og det lyder da skønt med det hus.

Vi vil vide mere ;)

Sifka sagde ...

Lene: Ja, en laaaang dag og en halvlang, så er den der:)

Husejer: Tak, jeg hilser videre. Han er glad nu det er overstået.
Huset ser jeg snart nærmere på, så du må være tålmodig lidt endnu:)