lørdag den 30. juni 2007

Feriestart.

Halsen er hævet havbund, stemmebåndene føles identiske med en ravns, men humøret er i top og klar til ferie.

Jeg har lagt mig ud med det kedelige først. Lister er skrevet og budgetter er lagt og omlagt. Vaskemaskinen snurrer og tidligere tiders irritation og stress klinger af i takt med en faldende tinnitus.

Der gøres tankemæssigt plads til planer om køkkenaktivitet og udflugter. Der skal cykles og fotograferes, og i morgen skal jeg se mit lille feriehus for første gang, og det glæder jeg mig til.

Og vejret, det rager mig en papand, for jeg skal nyde i store, altslugende drag uanset om det regner eller skinner!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

god mad, strikke, læse gode bøger, gå lange ture, nyde aften skumringen, sove længe, opleve, dufte sommeren, liflige drikke, gode samtaler.
En rigtig god ferie til dig Sifka!
Vi blogges ved

Sifka sagde ...

Marianne: Lige præcis og i lige måde:)

Anonym sagde ...

En rigtig god ferie ønskes du herfra, og god bedring med halsen.
Håber du kan slappe af og bare nyde de tre uger, og det gode vejr skal nok nå at komme, det er jeg sikker på:-)

Sifka sagde ...

Judith, tak skal du ha'. Lidt sol gør vel ingen skade, men jeg har planer der passer både til det ene og det andet.

Nydelse og afslapning er prioriteret højt:) God weekend:)

Anne sagde ...

Arj altså, den der wiessbier med hyldeblomst, den kunne jeg nu godt nyde et koldt glas af.

Det er dejligt at læse, at du går lige så stiller og hygger dig med at ferien nu er i gang.
Jeg kan nærmest mærke sysleriets ro igennem skærmen.

Jeg er spændt på, hvad det er for et lille feriehus, du har tiltusket dig :-)

Sifka sagde ...

Anne: Øllet er til brød, men det falder nok noget i glasset ;)

Anonym sagde ...

Hvilken god indstilling at gå ind i ferien med, den kan vidst ikke blive andet end god:)

God tur i hytten:)

Sifka sagde ...

Pia: Tak skal du ha'.

lifeondyssen sagde ...

Super ferie indstilling og ellers bare nyde og gøre hvad du nu lyster .. det er jo perfekt :o)