onsdag den 13. juni 2007

Købt!

Jeg ved ikke, hvordan, men forleden solgte jeg en stak ørenringe og i dag faldt jeg over et par uimodståelige tilbud eller tre. Seriøst tilfældigt.

For det første to fajancefade fra den kongelige, sat vanvittigt ned i pris. Dernæst to opbevaringstasker, nogenlunde mønster- og farvesat. Tredie køb var to notesbøger i pæn størrelse, også med en pæn prisnedsættelse.

På min mobil lå en besked fra en antikvarieboghandler. Det er lykkedes ham, at fremskaffe et eksemplar af Kringelbach's Suppebog. Den har jeg eftersøgt i mindst 100 år, og nu er den endelig indefor min rækkevidde.

Virksomheden havde besøg af en repræsentant, der har speciale i bolde og andet sportsligt grej. Her fik jeg mulighed for at snolde lidt til Bjørnen. Jeg købt en basketball i den rette størrelse til de unge knajtes hænder. Men schyyys, den kommer først i morgen.

Det var så det og nu er jeg så klar til at sælge nogle flere ørenringe.

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det har da vist været en rigtig fin dag :-D

Andrea sagde ...

Du er da vist en rigtig tingfinder, sikke nogle tilbud du snubler over på din vej.

Forstår glæden ved at komme hjem fra en god dag på arbejde og finde amerikanske pandekager i sit køkken, mums ;)

HANNE sagde ...

Dejligt kram. Det giver en god fornemmelse, når man gør et kup :-)

Anonym sagde ...

Kald det lige indkøb - det er da mega-shopping. meget lækre skåle - den har du resten af livet - kan bruges til alt..... Mums

Sifka sagde ...

Jamen, jeg synes det har været så dejligt det hele, arbejde, pandekager og gode fund.