lørdag den 16. juni 2007

MSN.

Jeg drunknede ikke, men det var lige før. Det regner til glæde for land og have. Jeg fik rystet pelsen, sat varer på plads og fundet lidt inspirationsbøger frem.

Så dingede MSN'en og det gik der så gået en rum tid med. Dejligt, for planen blev lagt, samtidig med, at jeg har fik vendt lidt meninger med en skøn kollega. Klar til køkken på den sjove måde.

Planen? Kylling med chilichokoladesovs, brød eller boller, kiksekage og nogle snegle med anis. Dagens ret skal også over ilden og småsnurre mens andet kommer fra hånden.

Bjørnen er flink. Han tager afsted med DVD og suppleringsindkøbsseddel. Kort efter ringer mobilen, for han har da glemt både hjerne, seddel og medlemskort.

Lidt efter ringer han igen og har fundet sedlen. Jeg fornemmer godt vibrationerne gennem mobilen, men jeg prøver at ignorere dem.

Om lidt kommer han tilbage og vil tage afsted igen for, hvad man ikke har i hovedet, må man jo ha' i benene, og så er det, at jeg skal sige, "Årh pyt, det er ligemeget!", eller skal jeg?

Ingen kommentarer: