I går landede jeg på filmen Live Free or Die Hard – eller også kendt som
Die Hard 4.0. Vist nok den fjerde ombæring i...
onsdag den 6. juni 2007
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Her klinger latteren højlydt fra de hængekøjegyngende hættemåger!
6 kommentarer:
SUPER!!! Kæmpe stort tillykke!!! :):)
OK BABY
Stærkt!
Jamen, jeg er bare så glad på hans vegne! :)))
Det kan jeg sgu godt forstå, at alle er, jeg er også :-)
Skønt for dig og Bjørnen at eksamen skydes i gang med sådan en super karakter!
Tillykke........ Min datter skal trække spørgsmål i Tysk i dag på B-niveau. Vi krydser alt hvad der krydses kan.......
Send en kommentar