onsdag den 20. juni 2007

Sødt!

I går så jeg disse muffinforme i Netto, var for træt til at handle, men købte dem så idag, da jeg alligevel var omkring for at købe papirslygter til Virksomheden.

Så nu skal der ikke bare koges suppe, der skal også bages muffins. F.eks ostemuffins til en eller anden tre dages suppe.

Formene kan også bruges til småportionsanretning af is og andre desserter, som jeg måske finder i en anden yndling blandt mine mange kogebøger.

Denne indeholder ikke bare søde tips og lækre opskrifter, den er også fed bare at kigge i. Hun er en dygtig kogekone, hende Camilla.


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Afsindig søde forme.... jeg skal vist lige forbi Netto...... madbøger åhhhhhh uundværlige. Jeg har lige købt Fru Plums Grønt 1 og 2.....

Anonym sagde ...

De er fine, hvillke situationer er de indkøbt til? jeg ved du har tænkt på det? :0)

Sifka sagde ...

Marianne:Der var stadig tilbage efter jeg havde været der ;)

Nethe:?? Najjj, du skal ikke ...??
Er du???? Hvad har jeg tænkt på??