onsdag den 25. juli 2007

Hjemkomstkage.


I min iver for at nå frem til et snarligt gensyn, har jeg forregnet mig. Det er ikke i dag, at der skal slås dej op til brød med dadler og blåbær. Til gengæld er det i dag, at der skal bages hjemkomstkage, som efter afkølning skal pakkes ind for senere chokoladeovertrækning.

Brøddejen bliver slået op i morgen, og ribseddiken tåler nok at vente, for jeg er træt når jeg kommer hjem fra jobbet. Jeg har endnu ikke fundet rytmen med energifordelingen til både det ene og det andet.

4 kommentarer:

Andrea sagde ...

De første par dage efter ferie, er det altid svært, at finde rytmen igen.

Og når du så tilmed, bakser med spændende køkkenting, hver dag efter arbejdet, er det vel ikke så mærkeligt, at du bliver træt.

Hvornår kommer han hjem?

Sifka sagde ...

Ja puha, det er svært og køkkenet er min terapi så...

Han kommer hjem på lørdag:)

Anonym sagde ...

namenam, hvor lækkert. jeg syntes også det er meget svært at finde en dagsrytme. Idag blev det aftensmad kl 21.30.....

Marianne sagde ...

Det er hyggeligt at gøre klar til en hjemkomst med lidt lækkerier.