tirsdag den 24. juli 2007

Nuancerigdom på flaske.

Jeg havde i dag fået indkøbt fire forskellige slags bær til snapse- og likørmageri. Nu står glas og flasker der på rad og række, og ser kønne ud. Nogle af snapsene lyser allerede i de klareste farver, mens likørerne allermest ligner min barndoms forsøg på parfumefremstilling.

I morgen skulle ribseddiken være klar til at blive siet og kogt op, og derefter hældt på flasker. Bagefter skal der slås dej op til et blåbær- og dadelbrød, hvis jeg da ikke kommer på andre tanker.

På jobbet kører vi på halv skrue og udenfor daglig rutine. Det er både godt og ondt. Nogle af arbejdsdagens timer er fantasktisk lange, og jeg undrer mig over, hvorfor jeg ikke kunne ha' fået nogle flere af dem da ferien stod på. Den gik nemlig fantastisk hurtigt, da den først kom igang.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

haha ja grågrumsede yndigheder.. på sigt bliver de bare super nice! ;)