mandag den 2. juli 2007

Opgradering.

Formiddagen gik med drys af forskellig art. Pludselig fik vi inspiration til at drysse ud og se os omkring. Vi havnede på computerområdet og faldt for trådløst.


I køkkenet var der derfor kun plads til lidt hurtigt mad, for tiden var rendt for langt i forvejen.

Jeg tog en flok portobello svampe og skivede, mens der blev flyttet reoler. Jeg hakkede frisk timian, mens kabler blev løsrevet.

Jeg satte vand over til pasta og fandt dybfrosne perleløg, der kunne danse i opvarmet olivenolie. En dåse flåede tomater smed sig over pandevendte svampe og blandede sig senere lystigt med pastaen, da denne var kogt al dente. En klat smør og et kraftigt riv parmesan lagde bunden for dagens ret.

Efter madroen blev kabelfrigørelsen genoptaget, afprøvet og godkendt. Der blev åndet lettet op og smilet.

Nu er vi nemlig opgraderede og kabelfrie.

3 kommentarer:

Andrea sagde ...

Skønt at være kabelfri, synes du ikke.

Jeg elsker at sidde ude i min have med computeren.

Håber du/I skal drysse videre i dag, det er sundt.

Anonym sagde ...

Det lyder som om du stortrives med at have ferie!
Tillykke med den trådløse.

HANNE sagde ...

Din mad ser altid så lækker ud. Den inspirerer mig tit til noget nyt....tak....
Trådløs....tillykke :-)