lørdag den 21. juli 2007

Store smagedag.

I dag kommer Veninden en tur forbi, og så skal der smages på lækkerierne. Jeg har et hav af smagsindtryk stående.

Ligenu bager et brød i ovnen, som er smagt til med saft fra stikkelsbærsyltetøjskogningen. Oveni smed jeg også en håndfuld valnødder.

Jeg har to slags syltetøj og to snapse, som er klar til smagsbedømmelse, og der står også en fed chokoladekage, der senere bliver svøbt i smeltet hvid chokolade.

I køleskabet står kød til frikadeller og venter på tur...

Lige før blev grunden til endnu en snaps lagt. Det bli'r forhåbentlig en vidunderlig sag med klar citronsmag.

Snart ta'r jeg skridtet ind i sildenes verden, for sild og snaps hører ligesom sammen .




5 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Hvad tid skal jeg være deR? :o)

anjoe sagde ...

Veninden din er godt nok heldig - selv vil jeg mægtig gerne smage såvel vådt som tørt, blot ikke sildene :-)

Marianne sagde ...

Hvor lyder det ret hyggeligt. jeg glæder mig meget til at høre om den virkelig smager himmelsk den chokoladekage, og nu med hvidt chokolade på, uhmmmm....

Anonym sagde ...

Det er til at blive helt sulten af! Lyder lækkert!

Ella sagde ...

Du godeste - sikke et måltid - heldige veninde :-)