mandag den 16. juli 2007

*SUK*

Jeg nusser rundt og om mig selv. Jeg har været i bad og jeg har strikket på Søsterens Sommersjal. Jeg har gjort klar til opvask og bagefter vil jeg slå en dej op til brød.

Hvad laver jeg? Hvorfor går jeg ikke ud i det gode vejr?

Fordi der kommer en og skal aflæse varmeforbrug, og aflæsnings-tidspunktet ligger lidt ubelejligt.

Så jeg tuller videre, gør ting og håber at aflæsningen starter i denne ende.

Gaflerne er hjembragt i går, hvor Bjørnen og jeg trillede rundt og nød solen. Vi kom forbi et lokalt supermarked med søndagsåbent. Et af dem med ferielandsstemning, hvor man kan købe ting, man ikke vidste, at man manglede, eller lige stod og manglede.

Gaflerne købte jeg på grund af de gode lange tænder, som gør dem perfekte til spaghettispisning.

1 kommentar:

Lene sagde ...

Er der ikke en lille plet udenfor, hvor du kan sidde med kaffen og lidt godt brød?