lørdag den 4. august 2007

Bloggermøde IRL.

Der sad hun på en stol ved et veldækket markedsbord med mange forskellige ting. Jeg havde stukket snuden i sporet og fulgt det til et kræmmermarked i Ørestaden.

"Hedder du Marianne?". Forbavselse, forbehold og nysgerrighed fulgte. "Ja, menøøh, kender vi hinanden??".

Præsentation fulgte, og så pludrede vi et par timer eller mere. Om løst og fast. Om godt og skidt. Om vores fælles fristed, Bloggen. I mens iagttog vi virakken omkring os, for sådan er det på en markedsplads. Virak og folk i sjov påklædning!

Jeg har mødt min første bloggerbekendte IRL i dag, og det var hyggeligt.
Marianne er en gæv kvinde, med meget at se til. Jeg glæder mig til at møde hende igen.

Da jeg forlod Marianne og hendes handelstalentfulde datter Mille, mødte jeg en af deres kunder, der havde gjort særligt indtryk på os alle, men desværre fik jeg ikke indfanget dennes sjoveste sider på billedet herunder. Men han er der!


6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Argh ..

Tænker at det må være en super fed oplevelse - at mødes irl.

Men samtidig en kende grænseoverskridende . ..

Men sejt!

lissom :)

Anonym sagde ...

Det var totalt sejt....Jeg er ikke så godt til at kende folk (især ikke hvis der er gået mere end 6 mdr.) Så står hun der "bloggeren" og spørg om hjeg hedder Marianne;
Jeg ligede et mææææh lam......
Mærekligt var det irl, som om det var en gammel ven der mødte mig - vi havde kendt hinanden i 1000 år.... Og vi grinede af de samme ting. "kunden med pungen" - kom guddøme tilbage.... Jeg turde ikke.... bruge kameraet, hvordan gør man ?????
Sifka - du er for fed og du styrer...

Anonym sagde ...

Ojjjjjj "Find Holger" jeg ahr lige set ham på billedet - du skulle have brugt linsen Sifka....

Sifka sagde ...

Ja, det var en fed oplevelse!

Find Holger, ja, men én kom i vejen og 'Pungen' selv gik så hurtigt, og den forkerte vej!

Anonym sagde ...

Spændende at høre om jeres møde, Sifka. Jeg har også de dejligste erfaringer med at møde blogvenner i virkeligheden.

Anonym sagde ...

Til neste helg er det kanskje JEG som får være den heldige til å møte Marianne! Da drar jeg og min mann på tur til København. Jeg gleder meg.......!