torsdag den 16. august 2007

Tomt.

Der er meldt udsolgt på næsten alle hylder. Brødkassen er tom, køleskabet ligeså. Eller nej, næsten. Der ligger en pæn portion sushi, men det duer ikke til morgenmad.

Heldig var jeg alligevel, idet det lykkedes mig, at fravriste tomheden en portion græsk yoghurt med et skvæt hjemmekogt lavendelsirup. Det må du for nu, og bagefter må jeg ud og købe ind til lidt af hvert.

Der skal bages brød, og jeg skal også lave en lagkage til weekenden, hvor veninden er inviteret på kagekræs og andet godt.

Hvad og hvorledes er endnu ikke afgjort.

4 kommentarer:

Nurhanne sagde ...

Og hvorfor er det så lige at sushi ikke duer som morgenmad? Men det er måske bare det med smag og behag ;-)

Sifka sagde ...

nurhanne: Hej og velkommen. Sushi er fint som morgenmad, bare ikke lige i dag, fordi jeg fik smagsprøver i går aftes og skal ha' sushi igen til middagsmad, så lidt variation er vel ok??

Natmaleren sagde ...

Jeg kan ikke få endet ned end banan om morgenen. Men jeg er ret sikker på at hvis jeg løb tør så var alt andet velkomment;-)

Nurhanne sagde ...

Tak for modtagelsen! Jo, selvfølgelig da (til det med variationen) :-)