tirsdag den 25. september 2007

Nemt, bekvemt og ikke helt billigt!

Hvad gør jeg, når jeg ikke gider vaske køleskab af og afrime fryser? Jeg køber da et nyt! Det bliver leveret om et par dage, så jeg kommer nok alligevel til at bruge weekenden på at vaske køkken ned, så det nye skab kan føle sig velkommen.

I det nye skab er er bedre plads, og det bruger mindre strøm, og det er faktiske her, den rigtige hund ligger begravet. Det gamle skab er nemlig piv utæt og koster kassen i strøm.

Det får en ende, og jeg står tilbage med noget nemt, bekvemt og ikke helt billigt, der alligevel ender med at betale sig i det lange løb.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke.. Jeg burde gøre det samme. ha rlige fået årsregnskab for el - efterregning på 3300 kr. og vi har ikke brugt mere strøm end sidste år. Så ejg skal på jagt efter strømtyven

Marianne sagde ...

Tillykke, det e så dejligt at få nye ting, og specielt nå det gamle ikke er helt ok.

Jeg har tagget dig, vil du være med?

Sifka sagde ...

Tak, Marianne je vil gerne være med:)

Anonym sagde ...

Det er rigtigt at man kan spare, men er der ikke noget med at nogle af de nye "eco" skabe larmer mere eller alligevel ikke har så afbalanceret en kompressor.

Man har regnet ud at hvis bare kompressorerne blev lavet, så de ikke ryster, ville man spare en masse strøm:-)

Jeg vil kigge ind på husholdnings-TÆNK eller lignende og få en ide om kvaliteten før jeg begiver mig til hvidevare sælgeren.
Sidste gang jeg købte vaskemaskine fik jeg en, som ikke kan finde ud af at stoppe et program, rydde op (tømme) og sætte et andet igang; jeg troede det var en bedre udgave af den gamle, men det var et elendigt køb.

Anonym sagde ...

Jeg har stadig ikke fået mit, men det skal altså i hus snart - det og så vaskemaskine! Jeg kan næsten ikke vente mere....

Lene sagde ...

æv, troede lige jeg kunne springe over det med afrmning osv. ;-)
men det er nok alligevel bedre end at skulle købe nyt.

Nina sagde ...

God idé, jeg vil også have et nyt - og jeg trænger!

lifeondyssen sagde ...

Tillykke .. sikke du powershopper ;-)

Anne sagde ...

Sådan et nyt køleskab, det er sgi lækkert at få!

Der er så rent, ryddeligt og ordentligt, i alle tilfælde i den første tid, indtil vi får proppet alle vores halv-løjerlige råvarer derind ;-)