torsdag den 20. september 2007

Paraplyvejr.

Vi stod på fortovet i dag foran institutionen, for vi blev forment adgang. De virker ret overbevisende forældrene. De har fået nok af besparelser og forstår til fulde, at det er deres børn, der betaler prisen.

Efter fortovet tog jeg i Magasin og brugte gavekortet på lidt nyt til køkkenet. Det var dejligt at trisse rundt og kigge på køkkentøj af forskellig slags.

Og så landede den hvide tornado hjemme i hytten. Der blev lige støvsuget og ordnet dit og dat, for jeg har på fornemmelsen at en hel flok kolleger slår lejr her i morgen.

Måske skulle jeg også bage en kage?

Efterskrift: Jeg har nu talt i telefon med forskellige mennesker i næsten tre timer. Det kan godt være, at det kommer til at knibe med at nå at hjemmebage også!

3 kommentarer:

Andrea sagde ...

Nogle fine og brugbare ting - kan nu godt forstå det, hvis de ikke kommer i sving i aften.

Den klassiske Daim-kage, ville ellers være en god indvielse af springformen.

Unknown sagde ...

Wuii ikke noget som at få brændt det gavekort af.. og så i køkkenafdelingen ;D

æbleudstikker og tyndskræller .. BomBom .. æbletærte forude?


og ittala glas - suk.. de er skønne!!

Kagekonen sagde ...

dejlige ting du har fået købt... jeg er stadig ikke sikker på om mit gavekort skal brændes af i køkken- eller strømpe(bukse)afdelingen.