lørdag den 20. oktober 2007

Et spørgsmål om mad.

'Det er måske mig der skal lave mad i dag?', lyder det ude fra køkkenet. Glad bliver jeg. Nu kan jeg tulle tilbage i sofaen, fatte strikketøjet og se mere fjernsyn, eller læse lidt. Blive frisk.

Heldig er jeg!

Til strikketøjet af det nye garn, valgte jeg den lette løsning. Ret frem og tilbage og ikke andet. Alt andet endte i for kort, for langt, for kedeligt, eller noget andet biks. Ret er godt, ret er enkelt og ret er godkendt af halskluden kommende bruger.

3 kommentarer:

Dana Watsham sagde ...

Det ser da lækkert ud! Og børn der laver mad er en god ting!

Zette sagde ...

Altså, Sifka, nu sidder jeg og får lyst til at strikke - det er sgu da for mystisk. For jeg har ikke strikket siden 8.klasse og aldrig været god til det.
Men ret kan jeg huske, og slå op, kan jeg vist også huske - vrang har jeg lykkelig glemt - og var det pind 5? Halstørklæde kunne jeg godt bruge til mig selv - gad vide, om jeg kan finde ud af det. Hvor mange nøgler til et pænt langt halstørklæde, hva' Sifka? Eddermame mærkeligt pludselig at blive helt vild for at strikke...

Zette sagde ...

Og nu har jeg så været på eventyrgarn og er lige ved at bestille noget Kauni uld i turkis-effekt.
hvad er det, du har rodet mig ud i, Sifka? og pinde skal jeg vel også ha!