søndag den 21. oktober 2007

Fjernsynsmiddag.

Jeg nåede at blive færdig med sokkerne inden 'Forbrydelsen'. Søndag aftens store spændingsøjeblik. En ny mistanke blev kørt i stilling, så nu hænger jeg der igen næste søndag.

Jeg nåede også at stege et par kalveschnitzler, en stor håndfuld halverede cherrytomater, en stor håndfuld fine ærter, der lige blev samlet med lidt fløde. En lidt større håndfuld trekantskårne kartofler bagte i ovnen, og det hele var klar til servering i tide. Klokken tyve.

Efter 'Forbrydelsen', foregreb vi den kommende vinter med et par æbleskiver, garneret med æblesylt og lavendelsukker.

Nu er det tid til at lukke og slukke for i aften. Jeg er træt og gider ikke mere fjernsyn eller strikketøj, så nu går jeg i seng med en god bog. Eller måske slukker jeg bare med det samme og sover.

Godnat!

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg har lige set husejers mad og det så lækkert ud, men jeg må altså sige det samme om dit :-D

Sov godt

Kagekonen sagde ...

Åh det var da en lækker sag at indtage i selskab med forbrydelsen. Så godt at der var æbleskiver i frysedisken forleden, men synes det var lige tidligt nok, nu sidder jeg her tidligt på formiddagen og er allerede helt lækkersulten...

Andrea sagde ...

Jeg har det som kagekonen - jeg vil også have æbleskiver NU.

For sig ikke, at du havde bagt dem selv???

Jeg kan huske at jeg hjalp min farmor for en million år siden, men har aldrig ejet en æbleskivepande selv.

Nu får jeg griller.....hmm....man behøver jo ikke bage 30 ;)

Anonym sagde ...

Jeres aftensmad ser helt vildt lækker ud, tak for dejlig inspiration, Sifka.
Og 'Forbrydelsen' - man venter i åndeløs spænding ...

Anonym sagde ...

Og så er det lige før at man bliver sulten igen, hvor ser det dog lækkert ud:-)
Ha en god dag.

Anonym sagde ...

yummmmmmmmi for en aftensmad.... du forstår dig på kræs