mandag den 26. november 2007

Pavilionen er ikke bærbar.

Da Bjørnen begyndte på gymnasiet, blev han samtidig lykkelig ejer af en bærbar computer, men desværre i mandagsudgave. Den har nemlig stort set, lige fra han fik den, flakket mellem hjem og værksted, og i dag måtte jeg så aflevere den for fjerde gang.

Jeg kan efterhånden kun drage den konklusion, at firmaet der har fremstillet computeren, må være hårdt trængt, fordi der skal være så meget ballade omkring en vare, der i alle andres øjne burde være en ommer. Især når man tænker på, at det er denne samme fejl, der optræder hver eneste gang.

I sådan en sag er det svært at komme af med sin irritation, for det er ikke callcentrets skyld og heller ikke ekspedientens, så jeg er med andre ord snart klar til at stille op som vred forbruger i et eller andet TV-program!

7 kommentarer:

Kagekonen sagde ...

Hvor er det bare irriterende sådan noget.

Vi købte for et par år siden en fladskærm (tror det er samme mærke som pavilionen) og den er nu blevet ombyttet 4 gange!!! Det er fint nok, at de bytter den til en ny, men det er sgu ikke fint nok, når den nye efter et par måneder viser sig at have samme sygdom.

Nu har vi 7-9-13 ikke haft problemer længe, så vi håber at den seneste skærm er langtidsholdbar.

Sifka sagde ...

Kagekone, så er det vist nu, at man bliver rigtig bekymret! Hvor er det bare for meget.

Anonym sagde ...

Man bliver så sindssyg rasende - hvorfor bytter de den ikke bare fra starten? Så ville kunden være tilfreds og købe der igen en anden gang. Da ældste startede på gym. købte vi også en bærbar til hende, det var stort set den billigste model og der har aldrig været problemer med den - heldigvis. Held og lykke med Bjørnens bærbare. Jeg kan stadig ikke komme i tanke om hvem der hedder pvillion til mellemnavn???

Anonym sagde ...

Datteren skal til Ballerup og hente sin bærbare HP idag - den er inde til reperation for gud ved hvilken gang.

Først gik harddisken så skærmen - så tastaturet.
Da hun sidst stod hos HP i kø for at hente sin computer (igen i Ballerup) stod en pige foran hende med en bærbar hun havde købt for 2uger siden i en autoriserede el-forrestning i København. Så sagde HP til hende - den har vi haft inde før (de kunne kende serie nummert). Hun sagde jamen jeg har lige købt den for 2 uger siden - som ny?????
Meget mulig sagde HP, men vi har haft den inde før for samme fejl.... så tænker man sit!

Sifka sagde ...

Ja Helle det undrer også mig meget.

Marianne, for filan!

Tina sagde ...

I kan altså på nuværende tidspunkt kræve handlen ophævet!!! jeg har lige været igennem noget lignende!

Max et par måneder og efter 2 forsøg... kan i kræve at legen er slut!!

Så det ville jeg gøre nu, hvis jeg var jer. SKRIFTLIGT! Og med henvisning til at det er hvad forbrugerklagenævnet siger :)

Tina sagde ...

Og til kommentaren om den HP der havde været sendt ind før. Da jeg købte den HP jeg havde før, og pakkede den ud... lå der billeder i Dokumenter af fremmede personer. Ergo... den havde været ude før! Jeg blev bare SÅ GAL!!!!

Det sker jævnligt, sådanne ting.

Vores venners TV skulle til rep. Så sagde Bilka til dem : "Køb et tv hos os... brug det i 12 dage og kom tilbage med det inden for de 14 dages fortrydelsesret i har"... på den måde havde de tv mens deres eget var til rep.

Og vi skal ikke være genier for at gætte at det TV vil blive solgt igen! :(