mandag den 17. december 2007

Feriefad.

Jeg har lige smidt en bradepandefuld grøntsager ind i ovnen. Der er fyldt godt op med kartofler, rødbeder, sødkartofler, persillerod, gulerødder, pignonæbler og timian. Det hele er skåret i store stave og derefter vendt i en dressing af citronsaft, olivenolie og en lillebitte smule skotsk honning, som nu desværre er slut.

Bjørnen har en spillefugl i hulen. Hvis det er helt rigtigt skal de vist skrive historieopgave, og skal man tage bestik af lydene, der kommer derinde fra, har korstogstiden været en voldsom humørfyldt epoke, for latteren bølger gennem gangen i store skvulpende slag.

Jeg roder med min blog, men er ikke tilfreds med mine evner. Jeg kan ikke finde ud af hverken dit eller dat, og det irriterer mig grusomt. Måske den lange juleferie bringer forløsning.

3 kommentarer:

Kagekonen sagde ...

Arj, du har fået ny header, hvor er den fin.

uhm... sådan en gang rødder i ovnen, det er bare så dejligt.

Myndlingen skriver også opgave i øjeblikket, - i kemi og matematik gudhjælpemig...

Madame sagde ...

Dit grøntsagsfad lyder lækkert, Sifka. Og lydene fra Bjørnens hule genkender jeg fra samme 'epoke' med min søn.
Jeg synes, at dit nye design er rigtig flot!

Marianne sagde ...

Hallo, hvad sker der lige her inde - det ser da godt ud.... leg du bare videre :-)