søndag den 23. december 2007

Finalefanfare.

Nu mangler jeg bare det årlige bad og frisk halm i træskoene, så er jeg klar. Jeg nåede det nemlig. Jeg fik endevendt hele hytten her, og fik løst de opgaver, jeg skulle. Reolen i stuen er udbygget, køkkenet endevendt og indrettet mere funktionelt, garderobeskabet tjekket, og gjort ryddeligt.

Her er rent, her er pænt og her er ryddeligt, men hov, hvad er det? Noget mangler. Det "rod" der satte gang i kalenderideen, står der stadig, men på den anden side, nu skal det heller ikke udarte sig til det rene Bo Bedre, vel?

Ok, grunden til at det stadig står dér er, at det skal på loftet, og da jeg ikke vil forstyrre nisserne i højsæsonen, bliver det båret derop til næste år. Og næste år er jo langt, så hvem ved måske udløser det en ny julekalender.

Ingen kommentarer: