tirsdag den 11. december 2007

Julegris.

Det var en af de lange dage, og i min pause gik det op for mig, at der venter et par stykker til. Møder og arrangementer trækker tiden ud til sene fyraftener. Øv.

Jeg har en ny nedtælling gående, for jeg har fået godkendt min juleferie med start om ikke så længe. DET*GLÆDER*JEG*MIG*MEGET*TIL, for vi taler om hele tre uger. Nåja, på nær én dag, men sådan en juleaftensdag kan jeg sagtens få til at gælde for to, og så bliver det jo til hele tre uger.

Nu til dagens lågeåbning med indlagt opgave. Hmmm, hvad skal jeg tage fat i dag? Øh, jeg ved det ikke lige, men jeg er sikker på at noget kommer til mig, når jeg står i køkkenet og tryller med brød, ost og tomater.

Så hæng bare på her på kanalen.

3 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

Når det gælder mad så er jeg ret så sikker på at du kan trylle.
Så jeg hænger på:-)

Lene sagde ...

Jeg hænger også på, for jeg har en lille bitte ferie lige nu og så må jeg gerne være længe oppe :-)
Hvor er det godt at du får så lang en ferie, det bliver rigtig godt.

Sifka sagde ...

Tak for tilliden, Natmaler:)

Lene, jeg har drømt om den ferie i lang tid og nu er det faldet på plads. Måske får jeg mulighed for en tur til Jylland.