onsdag den 26. december 2007

Nice try.

Det lykkedes altså ikke for, hverken solen, at vinde over det grå skydække, ej heller for mig, at komme ud af sofaen. Det udviklede sig til en rigtig julefridag, hvor jeg kun væltede mig ud af fortryllelsen, når jeg blev absolut nødt til det. Hvor var det skønt.

Det får mig til at tænke på en anden julefridag, hvor Bjørnens søster og jeg lå i hver sin ende af sofaen, og så hele Nord og Sydserien i et stræk. Jeg ved ikke lige, hvad der skete for os, men vi hyggede os, gjorde vi, og jeg kan kun anbefale at prøve det.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Du har trængt til det kære.... og ved du hvad? det har sltså også væet gråt idag - her over ønske øen

Madame sagde ...

Det lyder som en skøn hyggedag, og det skal vi jo huske på at forære os selv, når vi trænger.