torsdag den 20. december 2007

Nulstillet.

Jeg vågner, og kan konstatere, at nu er ferien rigtig begyndt. Jeg er tung i hovedet, snottet og uoplagt. Vender ryggen til verden, og sover videre.

Det er ikke blevet meget bedre, da jeg vågner senere og når der tilsættes total nonjuleinspireret fortravlet gymnasieelev på vej til sidste skoledag, ja, så virker det helt håbløst.

Jeg har pusleproblemer i køkkenet. Skal finde plads til den sorte gryde og et par andre ting, der ikke bare lader sig elegant glide ind i de forhåndenværende skabe. Jeg må finde råd, for jeg kan ikke lige overslue et besøg i et større svensk møbelvarehus just nu.

Så dér, lige bagved døren står to gamle låger, der skulle ha' været smidt ud for længst. De er vist brugbare, og kan måske bringe julefred- og ro i køkkenet. Blev det lige bedre vejr eller hvad?

Ingen kommentarer: