fredag den 28. december 2007

Papirproblemer.

Jeg har et tilgodehavende fra krediteringen af den uheldige bærbare, men kunne konstatere via netbank, at jeg ikke som lovet havde fået mine penge retur endnu. Jeg fik ellers indtryk af, at det var bare lige et eller andet ligetil og nemt, men nej.

Der måtte flere telefonsamtaler til, fordelt over flere dage, hvor jeg talte med flere forskellige mennesker, der havde flere forskellige udlægninger af proceduren omkring det at få penge tilbagebetalt.

Nu er det hele endt med, at jeg skal sende et brev med oplysninger om kontonummer, kundenummer osv. Alt sammen oplysninger de har stående i systemet, men for en sikkerheds skyld, altså.

Og når jeg så alligevel havde åbnet skuffen, kunne jeg ligeså godt give mig i kast med at lave næste års budget og få ryddet op i alle bilagene, som jeg, på trods af eboks og netbank, alligevel får raget til mig. En af de interne affærer. Altså.

Ingen kommentarer: