søndag den 20. januar 2008

Strikketøjet ud af posen.

Tiden går sandelig hurtigt og på lørdag skal jeg mødes med bloggere igen. Vi skal til strikkeevent med Lisbeth Tolstrup hjemme hos Shabby, og i går fik jeg at vide, at Mandagspigen også skal med. Det glæder jeg mig meget til.

Jeg har ikke fået rørt pindene siden sidste år, og det er altså laaaang tid at være uden noget mellem hænderne, når jeg sidder foran fjernsynet. Måske kommer der gang i det igen, når jeg, på lørdag, får mulighed for både at lære noget og få ny inspiration.

Jeg er åbenbart blevet anerkendt som god kunde hos min svenske yndlingdesigner, for i går, da jeg tilfældigvis lige var i nærheden, fik jeg lidt ekstra poser med hjem. Jeg synes, de er gode til at opbevare garn i, så det ikke ligger og trækker støv.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg var i DK foer Jul og handlede i den svenske forretning, og ja, jeg brugte en del penge der,saa de gav mig mine indkoeb i et par af de poser og jeg elsker at bruge dem!!De bliver meget beundret her.

Ann i Vancouver

Sifka sagde ...

Hej Ann og velkommen. Jeg har også lagt en del kroner i den butik, men det er så lækkert det tøj.

Anonym sagde ...

Sifka jeg glæder mig sådan til på lørdag, skal have fundet noget strikkegarn frem...vi ses...igen:-)