mandag den 21. januar 2008

Venter på svar.

Pengene for krediteringen af Bjørnens defekte bærbare har jeg endnu ikke fået retur. Der har været ført utallige samtaler frem og tilbage, med finurlige ønsker om fremsendelse af dit og dat. Nu venter jeg en opringning, og krydser fingrer for, at sagen dermed bliver afsluttet, for jeg gider snart ikke mere.

Jeg fordriver ventetiden med at snuse rundt i garnsamlingerne, og faldt over dette flerfarvede uldgarn, som jeg naivt indkøbte til en sweater til Bjørnen. Nu er der så bare det lille aber dabei, at den unge herre ikke er til farver på den måde. Når vi snakker hjemmestrikkede halstørklæder og sokker er der frit valg på alle hylder, men indenfor sweatre er der helt andre spilleregler.

Jeg går og roder i hjernekisten med en ide til et halstørklæde, men hvis jeg går om bord i det projekt, er der muligvis ikke garn nok til et eventuelt senere trøje/sweaterprojekt. Det er ikke altid lige nemt at være garnbesidder.

6 kommentarer:

Gitte sagde ...

Nej, du bliver jo nok nødt til at købe noget helt andet ;-)
Tak for sidst.

Liselotte sagde ...

Nej, vel er det ej... men garnet er smukt, så mon ikke det frister så meget, at du ender med at tage hul...:-)

Anne sagde ...

For pokker da, hvor er der smukke farver i det garn!
Jeg kunne godt se det blive transformeret til et Clapotis:
http://knitty.com/ISSUEfall04/PATTclapotis.html

Sifka sagde ...

Gitte, selv tak, det var bare så hyggeligt:)

Liselotte, jeg er ved at falde, især efter at have tjekket Annes forslag, men Anne, det ved jeg da ikke om jeg kan finde ud af. Måske skulle jeg tage det med til aftenstrik og blive supportet der.

HANNE sagde ...

Hvis du finder noget ensfarvet som matcher, så kunne du lave en stribet bjørnetrøje, måske han så gik med til det :)

Sifka sagde ...

God ide, Hanne, men gråt er råt for øjeblikket, så jeg ved snart ikke...men jeg forelægger lige forslaget:)