onsdag den 27. februar 2008

Gik der lige hul, eller hva'??

Lige i samme øjeblik, som jeg trykkede på 'udgiv indlæg' ringede min mobil! Og femogfyrre sekunder inde i samtalen, blev vi afbrudt, fordi min mobil valgte at løbe tør for strøm.

Men det var åbenbart det, der skulle til, for pludselig var der igen adgang til mailboksen, og hvad lå der så lige og ventede? Mail fra Billetlugen. Værsåartig, det umulige blev muligt og kom indenfor rækkevidde. Nemlig billetter til Koncerten!

Veninden og jeg har sprængt vore budgetter, banket energien helt i top, og kan slet ikke få armene ned.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan I så lige have rigtig god fornøjelse...godt det hele virker igen :-)

Lene sagde ...

ha en forrygende aften.
her er mit problem, at jeg ikke kan huske hvor fødselsdagsgaven til landmanden, to koncertbilletter er gemt ;-)
Jeg håber snart der er hul igennem til hukommelsen :-)

Anonym sagde ...

Rigtig go fornøjelse