søndag den 24. februar 2008

Huskat!

En artikel i Politikens 'Magasinet' tænder den indre dosmerseddel. Jeg har for længe siden besluttet at denne bog, på et eller andet snarligt tidspunkt, gerne må indfinde sig på min kogebogshylde.

Ved siden af det, får det mig til at huske, at det er på tide at shoppe lidt krydderier herfra, fordi der er lavvande i en krukke eller flere.

Opskriften på 'Frugttærte til fasten' er i artiklen, også trykt som de originale opskrifter. Sådan noget synes jeg er sjovt, og jeg har da også drømme om, at kunne komme på kogekursus hos den kokkererende middelalderarkæolog.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er jeg glad for at jeg har lært butikken "herfra" at kende, den får nu besøg af mig, hvergang jeg er i København...den er forunderlig :-)

Madame sagde ...

Jeg var lige så betaget af den artikel, Sifka - den var virkelig spændende. Ja tænk at komme på et af hendes kurser :-D