onsdag den 26. marts 2008

Scenen er sat.

Jeg nappede lige en lukkevagt. Det var nødvendigt, og jeg overlevede. Jep, vi er lidt hårdt trængte, men måske en dag ændres tilstanden.

En af dagens store opdagelser var, at mine støvler er for tunge. De er godt isoleret og holder kulden ude, men jeg får ondt i fødder, ben og ryg, når jeg skal bevæge mig rundt med dem på. Underligt at jeg ikke har tænkt over den sammenhæng før. Til næste sæson må de udskiftes med noget bedre.

En af de mere pudsige oplevelser havde jeg med et barn, der havde fået et vippehår i øjet, og mente at jeg skulle slikke det ud!

Nåmen, når jeg har overstået, hvad overståes skal, er det tid til strik, te og sofa. Der skal ses lidt film og noget andet flimmer, som jeg ligenu har glemt, hvad var. Nåejoh! Det var et madprogram, jeg gerne ville se. Den samme ensformige skrummerum, men det er, hvad jeg har overskud til for øjeblikket.

Ingen kommentarer: