tirsdag den 18. marts 2008

Tvivleren.

Jeg er kommet så meget i tvivl om favesammensætningen på den lille retrillede trøje, som jeg er startet på. Jeg havde først tænkt mig at strikke en meleret tråd skiftevis med den petrolblå, men så kom jeg i tvivl. Pillede op og prøvede med en varm turkis, som Den vordende Mor havde godtaget, men nu er jeg endnu mere i tvivl. Umiddelbart kan jeg bedst lide den første udgave, som skabte tvivl, for den måske var for drenget.

Waaahh, jeg ved det ikke! Jeg tror, at jeg går i lammene for en kort bemærkning.

3 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

Jeg syns de farver du har sat sammen er rigtig flotte, så hvis jeg nu skulle vælge så ville det blive dem:-)

Anonym sagde ...

Ja, alyså nu kan jeg jo ikke se den første udagve, men i hovedet ser den ret flot ud, med det melerede garn imellem..... Du bestemmer!

Andrea sagde ...

Hmm mang en lille pige ville glyffe tilfreds i dine smukke blåfarver.

Men er problemet ikke mere om moderen konstant skal rette folk, når de gurgler: Hæææææh hvor er HAN dog sød?

Jeg synes det er super farver, blå har altid været min favorit ;)