mandag den 14. april 2008

Jeg må på rekreation...

og det må ikke koste en million! Det er vist dagens konklusion. Jeg har nemlig været til formularfremvisning hos husdoktoren.

Formularen blev udfyldt, underskrevet og videresendt, så jeg rykkede igen tre felter frem, og håber at ryge direkte i mål, når jeg næste gang får en skrivelse.

Jeg er så træt af at være mig. Altså kun træt af den mig, som er udmattet, svimmel og utilpas. Den dér mig med mavekneb, tinnitus og øglefingre. Rekreation kommer nok ikke lige på tale, men jeg blev da anbefalet at fremskaffe noget luftforandring, holde ferie helt enkelt, holde rigtig fri.

Det er nok ikke den dummeste anbefaling, for grundet mange forskellige årsager er det faktisk fem år siden, at jeg har holdt ferie udenfor lokalområdet. Det giver stof til eftertanke, og mens jeg sidder med tænkehatten på, kan jeg måske få strikket en lille munter hippieting til Septemberalfen. Men allerførst skal jeg finde enden på Bjørnens brosten.

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

FEM ÅR uden ferie?!?!
Sifka da, du må afsted! Også selvom det koster et slag eller to med pisken over visse krapyler foran døren, smil.
Jeg vil glæde mig til indlæg om sol der gennemvarmer dine hænder og om eksotiske retter, du skal hjem og eksperimentere med at gøre efter...
Man skal være god ved sig, mens man har sig!

Anonym sagde ...

Afsted med dig Sifka, eventuelt i små doser, ikke så langt væk ad gangen...