tirsdag den 29. april 2008

På randen af detox.

Jeg sniger mig rundt. Læser og gør klar. Det er noget af en omlægning, jeg er på vej ud i. Jeg siger, for en periode, farvel til, sådan cirka, mel, gryn og korn, mælkeprodukter, kartofler, ris, pasta, sukker, alkohol og en del frugt. Til gengæld kan jeg æde uhæmmet af alle mulige grøntsager, samt kød, fisk og dem der med fjer.

Jeg gentager lige, for en periode! Desuden vil jeg, ved sådan et stort projekt, tillade mig selv at tage én dag af gangen.

Men først skal jeg forberede mig videre, derefter holde ferie og så...

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det første jeg læste var, for en periode siger jeg farvel... jeg troede du ville holde pause herinde. Men heldigvis for mig er det 'kun' til noget mad ;-)

Og 'kun'.... det er jo mange gode ting du diger farvel til.
Held og lykke :-)

Anonym sagde ...

Held og lykke med det! Glæder mig til at høre mere :-)