mandag den 12. maj 2008

Feriestrik.

Jeg havde ikke andet end et par strikkeopskrifter med i bagagen da jeg tog afsted i tirsdag. Til gengæld var samlingen vokset, da jeg tog hjem igen, for garnpusherne i Andreas omegn er meget gavmilde med deres opskrifter.

Men opskrifter alene, gør det jo ikke. Andrea forærede mig et bundt superblødt regnbuefarvet garn, men det afholdt mig ikke fra selv at købe et par nøgler eller fem og en enkel rundpind.

Siddende på Andreas terrasse fik jeg begyndt på en lille undertrøje med blondemønster, og jeg tror næsten, at den kan blive helt fædig, inden ferien er forbi. Forøvrigt må Septemberalfens mor leve med den blå farve. Den trak ubønhørligt i mig, så der var ingen vej udenom.



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er en rigtig flot blå farve og jeg synes sagtens at alfen kan have den på, ligemeget om det er en lille pige eller en lille dreng, der gemmer sig...

Anita sagde ...

Nøøøj den ser ud til at blive sød.
Hvor er opskriften fra????
Mvh Anita