torsdag den 22. maj 2008

Kage i K-Kafé.

Uventet heldig, følte jeg mig, da jeg forleden fik invitation til lanciering af kagebuffet på K-Kafé i Tivoli. Jeg, samt nogle andre først til møllere, kunne, med ledsager, svælge i kager fra Marcus Grigos hånd. Andrea er ingen kagekvinde, men hun stillede op som medspiser alligevel.

Vi fik, udover fri adgang til kagebordet, mulighed for at læske os med Asti spumante, eller kold æblejuice.

Jeg lagde ud med at smage en pæretærte med chokoladestykker, samt en mørk orangechokoladekage, og afsluttede med en cheesecake med syltede røde bær. Pæretærten, synes jeg, var en smule kedelig, men de øvrige kager var fortrinlige repræsentanter fra kageverdenen.

Måske kunne jeg godt have klemt et stykke mere ned, men gårsdagens 'stick- and sushi og andet godt'-overload sad stadig i baghovedet, så jeg tog det i mig igen.

Det var bestemt et lækkert, lille arrangement de havde banket samme der, og nå ja, så fik jeg også mulighed til at hilse på ham dér dessertkokken IRL, og det skal man da ikke kimse af.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor ser det dog lækkert ud ....det hele :-) Var det "kagens dag"? og er der chance for en gentagelse næste år?

Anonym sagde ...

Nej, Sifka... Det her kan du simpelthen ikke være bekendt. Jeg er blevet så lækkersulten, at jeg bliver nødt til at køre til tanken efter et eller andet. Og det bliver vel bare en kedelig sandkage, men noget skal der altså indenbords ;-)

HANNE sagde ...

Uhm Sifka, ham kagen på midterste billede, er det il maestro?? han kan da godt komme med hjem til dessert :)
De andre kager ser nu også fine ud og Asti Spumanti......mums, der er nogen som forstår at nyde..

Anne sagde ...

Ham kunne jeg godt ha' nydt, med kager og perlende vin til, han er lige så lækker og delikat, som hans kager og desserter.

Jeg kan mærke, at jeg snart må lave en cheesecake, i weekenden måske, med rabarbertop måske...

Lise sagde ...

Åh ham der marcus er bare rigtig sød, og meget meget meget dygtig. Han lavede kagen til vores bryllup, og vi fik æren af at holde et formøde med ham inden brylluppet - og mums en kage han kreerede!

- Lisen