torsdag den 17. juli 2008

Backup kylling

Jeg ved ikke om, jeg altid synes, at det er fair overfor mine overskydende frembringelser, at kalde dem for rester. Det lyder somom, de burde befinde sig et andet og mindre attraktivt sted. Jeg værdsætter faktisk mine rester, og betragter dem måske mere som reserver.

I dag bød reserverne på stegt kylling og sveske/abrikosgrød. Som supplement og opløftning, brugte jeg de bagte kirsebær, kogte ris og masser af frisk karseklippet purløg. Desserten behøvede blot en god slat biomælk for at være hjemme.

I morgen begynder, i følge DMI, en mindre regntid på tre gange 8 mm. Jeg har ellers planer for et forsøg med nogle pølsehorn, men måske drukner de bare i kedeligt sommervejr. Og apropos vejret, så undskyld mig, men er jeg den eneste, der savner lidt stabilitet i solens fremmøde?

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

NEJ! Du er bestemt ikke dne eneste, Sifka. Jeg ville så gerne have malet et parti på styrbord sides fribord, som pt. ikke er dæ´kket af UV-bestandig maling - men sådan et forhavende kræver stabilt tørvejr i mindst to dage...suk...

Anonym sagde ...

Nej, du er ikke alene! Jeg VIL have sol naar jeg er paa ferie i DK. Vil, vil, vil. Saa der har bare af at vaere det! Naa!