mandag den 14. juli 2008

Bastilledag

Vi burde måske have haft hvidskurede ris med et eller andet lavet af knaldende røde tomater, og blåbær til dessert, men sådan synes det lokale supermarked ikke, at det skulle være. I stedet for steger jeg hanekylling proppet med ananas og friskplukket mynte fra baggården.

En til ejendommen knyttet person har sået citronmynte dernede, men visse bestyrelsestyper kan vist ikke lide det (frie initiativ?), så nu skal det fjernes. Hvordan det lige skal lade sig gøre, vil jeg følge med stor interesse, for det har fileme bredt sig pænt og lystigt! Til min store glæde og fornøjelse.

Hvor og hvordan dét ender med hanekyllingen, aner jeg ikke, men jeg har jo aldrig været bange for et eksperiment så, hvorfor begynde nu?

Bon, jeg klør på, og tænker, at der skal nogle ris til at suge den sauce, der forhåbentlig også kommer ud af stegeriet, ellers nøjes vi med honningristet gulerod og en skive brød.

Brød? Jamen, så skal jeg jo slå en dej op. Nu!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhm, ananas og mynte i kylling... den havde jeg ikke tænkt. Glæder mig til at høre om resultatet. Tror vi propper en kylling med citron og rosmarin i morgen :-)

Sifka sagde ...

Det er også gode ting i en kylling. Ananas og mynte var lækkert og dejligt.

Anonym sagde ...

Jeg bliver vist nødt til også at prøve den version, -også bare med gaffel og godt brød til!