torsdag den 31. juli 2008

Dag 2 Ry.

Jamen, se bare! Nu er jeg kommet i hus og på net, i hus. Og med billeder! Her er simpelhen så dejligt. Septemberalfens mor og jeg har shoppet vildt i Ry, hvilket kom helt bag på os begge.

Jeg er ved at indrette mig efter, at jeg er kommet hjem med poserne fulde af mad, drikke
, tøj, toiletartikler og ikke mindst nye strikkepinde og garn fra den lokale strikkebiks, som er helt vidunderlig.

Jeg har knoklet med en lånt bærbar, et netstik og en masse kabler, men nu er jeg altså på, og selvom jeg skal vænne mig til langsommere forhold, er det absolut bedre end ingenting.

En ting jeg har bidt mærke i, er at folk har en milliard kanaler på deres fjensyn herovre. Jeg har med et halvt øje set et fedt program om brød, samt en dokumentar om Frida Kahlo, som var enormt spændende. Forøvrigt har min vært fornylig opdaget Neil Young, og har allerede en rigitg, rigtig pæn samling cd- og dvd'ere. Hvor fedt er det lige!

Billedet? Det er min vært Rosita, som jeg er feriebarn hos, og hun er rigtig sød.

3 kommentarer:

Andrea sagde ...

Rosita ligner da en krydsning mellem Kasper og Natgudinden med de yndige, hvide poter.

Hvor er det godt at høre, at du trives i det fjerne Jylland.

Selvfølgelig har du storshoppet i Ry, jeg tror, at du kan shoppe hvorsomhelst.

Lotte sagde ...

Hvor er det dejligt at læse om! Der er da vist ingen tvivl om, at du får hygget igennem!!! Det glæder mig meget, at din ferietur til hovedlandet er sådan en succes. Og du har endnu masser af gode oplevelser i vente - hvor skønt er dét ikke lige at tænke på?!

bea's blog sagde ...

Hei!
Sa fine bilder, sa en nydelig blog ha du; vil kommer gjerne tilbake...
Du er velkommen til a besöke min ogsa.
Jeg er ofte i Danmark og er takknemelig for hyggelig kontakt. :))
Klemza
Beatrice