tirsdag den 29. juli 2008

Overfladebehandling

Jeg holder lige en pause. Og kratter i overfladen af Silkeborg. Septemberalfens mor har advaret mig på forhånd om de gode forretninger, der findes der. Vi skal på bytur, skal vi. Jeg spottede lige i forbifarten et kunstmuseum og noget med Asger Jorn i lange baner. Den er jeg med på. Det bliver en heldagstur, kan jeg se. Eller flere?

Jeg skal endelig mødes med Anne, og jeg ved at hendes veninde, har en dejlig forretning i Silkeborg, som også står på huskelisten. Måske er jeg heldig også, at blive introduceret til nogle inspirerende garnsteder.

Silkeborg.com synes, at man skal have mulighed for at følge med i vejret. Godt så, men bare vi er enige om symbolernes betydning. Kan varmt sommervejr ikke lade sig gøre, må der i det mindste være tale om opholdsvejr, så længe min ferie varer!



5 kommentarer:

Nille sagde ...

Jeg krydser fingre for, at vejret holder... og at du selvfølgelig får en dejlig ferie. Programmet lyder da aldeles glimrende ;-)

Helle K. sagde ...

Det er nogle dejlige planer, du har lagt. :)
Både det ene og det andet kunne lokke mig ;) God tur.

Ella sagde ...

Jeg synes nok at jeg kunne kende Annes dekorative skrift. Glæd dig, Anne er en dejlig kone :-)

Og jeg glæder mig også :

Marianne sagde ...

I Silkeborg er der en rigtig god bager/delikatesse. Den ligger på et hjørne tæt på Jensens bøfhus...(jeg kan ikke huske, hvad den hedder)
Kagerne er virkelig gode og kaffen, er virkelig god, hvis man lige trænger til at kvikkes op :-)

Anne sagde ...

Jeg glæder mig mindst lige så meget :-)

Og bageren - den hedder Le Gateau; namme nam, siger jeg bare!!