onsdag den 13. august 2008

Dag 4 København, morgen

Det lykkes mig at vågne, fordi solen skinner. Da jeg bliver opmærksom falmer den lidt igen. Den japanske røgelse brænder i vindueskarmen, og jeg er stille. Katten er stille. Huset er ikke stille. Ovenpå. En halv time senere er klokken otte, og alt er stille.

Bjørnen har rørt på sig, mens jeg laver te. Repeterer den lange liste over opkald, jeg skal igennem. I dag. Til formiddag. Bestillinger. Afmeldinger. Tilmeldinger. Ting man bare skal.

I morgen, går jeg ind i et nyt år. På fredag, går jeg ind i en weekend. Ganske som alle andre. Ferien har nået sit endelige mål, at blive brugt!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke et dejligt morgenbillede. Hyggeligt med morgenrøgelse og the ;-)

Anonym sagde ...

Men er den ikke godt brugt?

Sifka sagde ...

Fisker, jo bestemt, og den er ikke helt overstået endnu:)