søndag den 10. august 2008

En overlever

På et loppemarked i Århus gik den vilde jagt efter en bestemt glasskål, som jeg heldigvis også fandt mellem alle lopperne, men jeg faldt også over andre ting, der måtte med hjem i bagagen. To fine glas, dog uden låg, men jeg kunne sagtens se dem for mig alligevel.

En dyb hemmelighed er, at jeg måtte erhverve ny kuffert, da den sidste omgang pakning skulle foregå. Glastingene blev dog pakket i håndbagagen. Det var måske dumt, for lige før jeg forpustet smed mig i sædet, gled tasken ud af hånden, og det kunne makkerglasset ikke tåle, så det var altså kun ét, der nåede helt med hjem.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Arhj hvor ærgeligt...Men godt det ikke var skålen!

Nille sagde ...

Det ligner et chokoladeskildpaddeglas... synd, at det står alene!

Sifka sagde ...

Nille, du har da ret! Det var nok derfor den virkede så tiltrækkende;)