Det er længe siden, jeg sidst var i biografen (hvis ellers jeg husker ret,
så var det i 2017). Langt de fleste film indtages fra...
mandag den 11. august 2008
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Her klinger latteren højlydt fra de hængekøjegyngende hættemåger!
5 kommentarer:
Min dør står altid åben. Det er ikke Ry, men det er Jylland :-)
afsted igen Sifka...
Liselotte, jeg kommer så snart jeg kan!
Anne, JAAAH!
:-)
Smukke rose og så fra Ry ;-)
Send en kommentar