lørdag den 16. august 2008

Udbredelse

Der var meget at fortælle om fra alle kanter, og mens vi spiste rejer og spidskål, hang nattegudinden ud på armlænet for ikke at gå glip af noget som helst.

Aftenhimlen bredte et helt særligt lys over nærmiljøet, og jeg faldt omkuld i sofaen med genudsendelsesfilm og ommerstrik. Jeg har falsk søndagsfornemmelse, og vil derfor nyde min lørdag ekstra meget, den ligger nemlig op til en søndag, dennegang en af det ægte.

Feriekuffert og weekendtaske er blevet efterhånden pakket ud, men meget mangler at blive sat på plads, så det hele breder sig lidt rigeligt over stolerygge, på bordplader og hængende på bøjler. I morgen kommer der styr på det. Jeg gentager, i morgen.

Jeg har fået den skønneste fødselsdagsgave, som jeg hentede på posthuset ligefør lukketid. Og lukketid er det også blevet til her, så derfor, godnat og sov godt!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Godnat og godmorgen. Dine billeder er helt skønne. Den aftenhimmel kunne tage vejret fra enhver.

Ønsker dig en rigtig dejlig lørdag i solens hjerte ;-)