torsdag den 21. august 2008

Vågen

For øjeblikket, vågner jeg flere timer før, det er nødvendigt, og når jeg så, som det var tilfældet i dag, skal ekstra tidligt op, så er jeg faktisk vågen meget langt tid inden både fanden og hanerne, begynder deres overvejelser.

I den anden ende, ender det med, at jeg bliver frygtelig træt, og når jeg så, som det var tilfældet i dag, har tidligt fri, er der en oplagt mulighed for at indhentet det forsømte om eftermiddagen. Og det gjorde jeg så eftertrykkeligt, at eftermiddagen gik hen og blev til tidlig aften.

Resultatet er nu, at jeg sidder her med hænderne fulde af andebryster og kantareller, og måber søvndrukken ud i verden. Tja, det var så den tidlige dag.

1 kommentar:

Mette H. sagde ...

Uhmmm. Har du selv plukket kantarellerne ?
Er det ikke først senere de plejer at være fremme, eller har al regnen kaldt på dem allerede ?