mandag den 13. oktober 2008

117

Jeg er i gang med at lave aftensmad, og jeg slasker bare ting i skålen med det økologisk hakkede grisekød, som jeg fik med hjem i dag. Jeg slasker flere ting i, og tænker frem, er ikke i stand til at stå i nuet, og tænke på krebinetingredienser.

Det er ikke, fordi tankerne kredser omkring noget særligt, eller særlig vigtigt. Næh, såmænd, de basker bare rundt om de berømte 117 ting.

Det ser ud til, at jeg har fået slasket kødet sammen med et sjask fløde, salt, peber, honningsødet sennep, hakket salvia og hakket hvidløg. Der er et lækkert brød i brødkurven, og jeg kan frembringe en god kop te. En lille omgang råkost af gulerod og æble, kan jeg også bikse sammen. Det kan vel gøre det ud for et måltid?

2 kommentarer:

Geraldo Maia sagde ...

Hello Sifka,
Du har en meget smuk blog, jeg kan lide det.
Hilsener fra Brasilien:
Geraldo

Lene sagde ...

Det kan i højeste grad udgøre et måltid, jeg fik pandekager ;-)