onsdag den 8. oktober 2008

Sen sol

Jeg slukker, men et par stykker bliver, og lukker. Jeg styrer TrilleNyx behændigt udenom fristelser, såsom lejedvd'er og jordbærkager, og sætter kurs mod haven. Her er selskab og lidt havesnak. Jeg har planer for noget oprydning i et par mellemtimer, jeg har til rådighed i morgen, og vil lige danne mig et overblik.

Bagefter styrer jeg TrilleNyx behændigt udenom hjemegnsfristelser, såsom is fra Baskin-Robbins, eller lækre kagesnitter fra den lokale hvedebrødspusher.

Vi har fået grøntsagskasse i dag, og den indeholder også lækre frugter, som må tilfredsstille min trang til det søde. Dagens ret er nem. Opvarmning af rester fra i går, men sikkert spicet op med en ny ekstra ingrediens eller to. Jeg kan nok ikke nære mig.

Jeg har lyst til noget nyt strik, men det skal være dødnemt, tankeløst, og til at styre foran et fjernsyn. Og dog, for jeg er begyndt at kede mig foran det fjernsyn, og har overvejet at udfylde aftenerne på anden vis. Hvem skulle have troet det?

1 kommentar:

HANNE sagde ...

Ja, det er tid til pulsvarmere :O)