torsdag den 13. november 2008

Englehyl

I løbet af natten har jeg tudet øret fuld af salte tårer, men kom op og afsted til tiden. Det gør ikke ondt, men heller ikke godt. Jeg har trang til flaskerenser, men behersker mig. En hyletone holder mig beskæftiget, når stilheden sænker sig.

Vi laver hemmeligheder på jobbet, så luk øjnene, hvis du ikke vil vide noget om det.

Endelig har jeg ramt bunden på en arbejdsdag, der blev lidt længere end kort, og jeg er ved at gøre klar i sofaen. Jeg har lejet film, lavet aftale om aftensmaden, og en kollega står klar i kulissen, hvis øret på trods af hvile, stadig giver mig lyst til at få tårer ud af øjnene.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Knus herfra :-)

Annette sagde ...

Øv, hvor er det træls for dig (for at sige det på godt gammeldags jysk)!!
Rigtig god bedring!

Anonym sagde ...

for pokker da også Sifka,,,det gør så forbistret ondt, når ørene piner.
god bedring

Helle K. sagde ...

Jeg kan ærgre mig over, at mine unger er så store, at de ikke længere går i børnehave/fritter - jeg fik altid sådan nogle dejlige hjemmelavede gaver :) og de der net, dem ville jeg elske...

God bedring med øret - ørepine er bare det værste (selvom jeg kun har prøvet det en enkelt gang).

Unknown sagde ...

Uhhhhh, det gør så forbandet ondt, har været der flere gange. Hold ud - du kære - det går over (på ét eller andet tidspunkt). Håber det bedste for dig.

Marianne sagde ...

Rigtig god bedring!!

Fine gaver, der bliver lavet.