mandag den 1. december 2008

Jagten på julestjernen

Jagt og jagt, det er måske så meget sagt, men den lille tur jeg har været på, føltes meget lang og omstændig. Lidt nas gør det da, endnu. Ligesom et trælår, bare i knæet.

Jeg fandt en del julestjerner både her og der, dog endte jeg med at komme hjem uden stjerne, men med en kasse til kattemaden, så er der i hvert fald en brik mere, der er faldet på plads.

Julestjernerne må jeg vende tilbage til, næste gang knæet skal luftes. Der var mange smukke, og også én med lyseblåt, som er det jeg går udfra. Indtil da, kan jeg skrumle lidt over, om det enten skal være en hvid med sølvmønster i luxusudgave, eller den helt almindelige med det ønskede lyseblå indslag. Eller måske finde et helt nyt sted, med andre muligheder?

En opvask venter i køkkenet. Bjørnen har siden onsdag styret madlavningen sikkert og godt, så nu giver jeg til gengæld en hånd med til det grove. Og det gør jeg med glæde.

1 kommentar:

Tina sagde ...

UH jeg har også forelsket mig i diverse stjerner!!! Men har dog ikke været så heldig at falde over nogen, fysisk endnu :)