onsdag den 17. december 2008

Oktobersol

Jeg fumler stadig rundt, og leger det er oktober. Det fungerer fint, og jeg bliver fyldt op med masser af energi, mens jeg også får ting læsset af. I første omgang er det mest gammel kattegrus, kalkrande og nullermus, der forsvinder.

Det var en heldig timing der betød, at jeg forholdsvis let også kunne komme til at fylde på i mere fysisk forstand. Grøntsagskassen stod på sin plads, og der var minsandten lidt til forrådet. Valnødder og dugfriske klementinere.

De skal stå på spisebordet, og friste voldsomt over evne.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Å ja oktober måtte gerne vare meget længere. Det er en af årets skønneste måneder syndes jeg og hvis det så ovenikøbet er dén måned hvor man får ting fra hånden er det da bare alletiders.

johanne sagde ...

Jeg kan næsten dufte dine appelsiner...må straks i byen i morgen :-) Den bog du nævner, har jeg noteret mig. For hvis den ikke findes under mit juletræ, så vil jeg købe den selv efter jul. Den kan jo vise sig at være en god investering.
Lige nu vil jeg bare tænke mig til dine appelsiner og din oktober-sol :-)

Sifka sagde ...

Marina og Johanne, hvis jeg kan sprede lidt inspiration og solskin, ja, så var det da det værd, at lege oktober i dag:)

Johanne, det er måske ikke den store nyhedsbombe, man får med bogen, men jeg synes, den er god som inspiration og igangsætter.